We laten je niet in het wilde weg cijferen
Wij zijn voor onze samenstel- en adviespraktijk op zoek naar ambitieuze en gedreven assistent-accountants, die zich elke dag verder willen ontwikkelen. Werken en leren gaat bij ons hand in hand.
Vanaf de eerste werkdag word je volledig in ons team opgenomen. Professionaliteit staat centraal in combinatie met sfeer, collegialiteit en slagvaardigheid. Binnen deze functie ben jij verantwoordelijk voor de verwerking van de financiële administratie van jouw klantenportefeuille.
De verwerking van data kent nu al een grote mate van automatisering. Een belangrijke taak voor jou wordt de verdere optimalisatie van de administratieve processen en IT-mogelijkheden én het stimuleren van het efficiënt en effectief gebruik daarvan door relaties en collega’s.
Herken jij jezelf hierin?
Je beschikt over een (bijna) afgeronde HBO opleiding Accountancy / Bedrijfseconomie.
Je hebt een sterke affiniteit met automatisering. Je bent je bewust van de ontwikkelingen in de accountancy branche en wilt een actieve bijdrage leveren aan het creëren van nieuwe kansen en producten.
Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift (Nederlands en Engels). Je hebt van nature de instelling die nodig is om goed contact met klanten en relaties te onderhouden.
Je bent alert op kansen en nieuwe situaties en weet hoe daar naar te handelen. Je bent bereid je te verdiepen in kennis van de financiële IT systemen en staat ervoor open om dit over te dragen aan collega’s.
Je hebt een flexibele en proactieve instelling. Daarnaast ben je dienstverlenend en klantgericht.
Wij bieden jou
Onze ESJ Campus biedt de kans om je financiële carrière te plannen en hier op innovatieve wijze invulling aan te geven. Met talent gekoppeld aan ambitie wordt je loopbaan uitgestippeld.
Voor jouw mentale én fysieke gezondheid kun je onbeperkt terecht bij de online psychologen en lifestyle-experts van OpenUp. Dit geldt ook voor jouw familie! Bij OpenUp kun je ook masterclasses volgen en begeleid aan de slag met mindfulness. We bieden ook ondersteuning bij mantelzorg en financiële hulp met de Budgetcoach.
Het realiseren van je persoonlijke ambities staat centraal. Binnen ons hechte team werken we samen aan deze ontwikkeling.
Een aantrekkelijk salaris en een uitdagend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een erg goede studieregeling, pensioen dat voor je wordt betaald, standaard 27 verlofdagen en de mogelijkheid om er 13 bij te kopen, thuiswerkvergoeding en gratis lunch!
De mogelijkheid om deel te nemen aan diverse (vaktechnische) werkgroepen. Vind jij bijvoorbeeld duurzaamheid belangrijk en wil jij jezelf daar graag voor inzetten? Word dan lid van het Green Team en bepaal mede wat ESJ gaat doen op dit gebied!
Reiskostenvergoeding €0,23 en thuiswerkvergoeding €2,35 netto per dag.
Financiële planning begint met carrièreplanning
ESJ is de ideale plek om je carrière te starten. Iedereen telt mee bij ESJ. Jij bent daadwerkelijk van toegevoegde waarde. We bieden je de kans om uit te groeien tot een financial engineer. Een uitdagende functie met een gevarieerd taken- en klantenpakket.
We stimuleren persoonlijke en professionele ontwikkeling. Communiceren, coachen en begeleiden zijn hierbij van groot belang. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en een brede kennismaking met onze samenstelpraktijk.
Anne vertelt over haarfunctie bij ESJ
Anne van Gastel is na haar stage fulltime bij ESJ in dienst gekomen als assistent-acountant. Ze roemt de informele sfeer, maar ze vindt het ook prettig om uitdagende opdrachten te krijgen, die ze met behulp van collega's tot een goed einde kan brengen.
Bekijk meer collega'sDirect contact?
We nodigen je graag uit voor een kennismaking! Neem contact op met Margot Antens (Corporate Recruiter)
Bel margot via +31 6 59 880 893 Stuur Margot een mail