We maken op deze website gebruik van cookies. Wilt u weten wat dat betekent voor uw privacy?
Lees dan onze Privacy- en cookieverklaring. Klik hier voor een opt-out van Google Analytics op deze website.
Akkoord »

Menu Inloggen Mijn ESJ

Klacht melden en klokkenluidersregeling

Klacht melden en klokkenluidersregeling

Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Uiteraard vaktechnische kwaliteit, maar zeker ook de kwaliteit van de andere aspecten van onze dienstverlening. Alhoewel wij continue investeren in het op peil houden en verbeteren van onze kwaliteit kan het gebeuren dat iets niet helemaal naar uw tevredenheid verloopt.

Mocht dit zich voordoen dan is uiteraard de betreffende relatiebeheerder daarvoor het eerste aanspreekpunt. Bent u niet tevreden over de manier waarop uw relatiebeheerder dit oppakt, of wenst u uw melding niet aan hem te doen, neem dan contact op met onze kwaliteitsmanager.

Klokkenluidersregeling

ESJ hecht aan het voeren van een deugdelijk integriteitsbeleid en, als onderdeel daarvan, aan een goed klokkenluidersbeleid, Klik hier om de klokkenluidersregeling van ESJ te downloaden.
Wilt u meer weten over de klokkenluidersregeling van ESJ of wenst u melding te doen, neem dan contact op met onze kwaliteitsmanager.

Gerelateerde artikelen

Kies een adviseur bij u in de buurt Neem contact op »

Op de hoogte blijven?
Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Klik hier »×