Herken jij jezelf hierin?
Dan ben jij misschien wel dé aanvulling op ons groeiende team.
Heb je HBO werk- en niveau en aantoonbare werkervaring?
Kun je complexe gegevens analyseren en ben je nauwkeurig?
Ben je communicatief vaardig en teamgericht?
En ben je 32 uur per week beschikbaar?
Hoe ziet jouw toekomstige team eruit?
Jouw nieuwe team voelt als een warm bad. De afdeling Finance & Control is een hecht team en bestaat uit 3 collega’s: een controller, assistent controller en een debiteurenbeheerder. Je werkt op ons gezellige kantoor in Zevenbergen waar je ook onze collega’s van IT, intern HR en HR-en salarisadviesteam zult vinden.
Finance & Controle is verantwoordelijk voor het beheer en analyse van alle financiële zaken binnen ESJ.
Jouw volgende carrièrestap?
Lees hieronder wat ESJ jouw volgende ultieme carrièrestap maakt.
Persoonlijke ontwikkeling
Hier draait alles om jouw persoonlijke ambities. In ons betrokken team werken we samen aan jouw groei, zowel professioneel als persoonlijk.
ESJ Campus
Bij ons geen standaard carrièrepad, maar een campus die jouw financiële carrière naar een nieuw niveau tilt. Talent ontmoet ambitie. Samen plannen we jouw loopbaan op innovatieve wijze.
Mentale support
Jouw persoonlijke welzijn staat bij ons voorop. Met onbeperkte toegang tot de online psychologen van OpenUp, masterclasses, mindfulness, mantelzorgondersteuning én financiële hulp met de Budgetcoach.
Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
Natuurlijk belonen we jouw inzet met een aantrekkelijk salaris en een uitdagend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan een gedegen studieregeling, een betaald pensioen, standaard 27 verlofdagen op fulltime basis en de mogelijkheid om er 13 bij te kopen, thuiswerkvergoeding, gratis lunch en meer.
Maak impact
Wil jij meer impact maken dan alleen de verantwoordelijkheden binnen jouw rol? Dat kan! Word lid van bijvoorbeeld het Green Team en bepaal mede de koers van ESJ op gebied van duurzaamheid.
Financieel administratief medewerker bij ESJ
Als Financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken binnen het financiële domein. De werkzaamheden omvatten onder andere:
-
Voorbereiden en uitwerken van managementrapportages.
-
Periodieke aansluiting van de ingediende loonaangiften e/o omzetbelastingaangiften.
-
Opstellen van financiële analyses.
-
Ondersteunen bij jaarrekeningwerkzaamheden.
-
Voorbereiden van budgetten in samenspraak met het team.
-
Verwerken van inkoopfacturen met behulp van Twinfield en Basecone.
-
Controleren en analyseren van periodieke financiële gegevens.
Let’s connect
Voel je vrij om te bellen, mailen of kom gezellig langs voor een heerlijke kop koffie op ons kantoor in Zevenbergen.
Bel margot via +31 6 59 880 893 Stuur Margot een mail