Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij investeren voortdurend in het op peil houden en verbeteren van onze kwaliteit, toch kan het soms gebeuren dat iets niet helemaal naar uw tevredenheid verloopt.

Wanneer dit gebeurt, dan is uw relatiebeheerder natuurlijk uw eerste aanspreekpunt. Bent u niet tevreden over de manier waarop uw relatiebeheerder dit oppakt, of wenst u uw melding niet aan hem te doen, neem dan contact op met onze kwaliteitsmanager.
 

KLACHTENREGELING

ESJ hecht aan het voeren van een deugdelijk integriteitsbeleid en, als onderdeel daarvan, aan een goede klachtenregeling.

KLIK HIER OM DE KLACHTENREGELING VAN ESJ IN TE ZIEN


Wilt u meer weten over de klachtenregeling van ESJ of wenst u melding te doen? Neem dan contact op met John Hoppenbrouwers, registeraccountant en kwaliteitsmanager bij ESJ. 

Lees meer over ESJ

Mijn ESJ

Als het gaat over uw financiële informatie zijn efficiency, veiligheid en continuïteit erg belangrijk. Met Mijn ESJ, uw persoonlijke website, kunt u op een snelle en veilige manier informatie beheren en met uw adviseur uitwisselen.

Compliance

Nooit eerder is het belang en de noodzaak van compliance zo duidelijk geworden als in deze tijd. De compliance officer is de interne toezichthouder van een instelling en ziet erop toe dat de instelling en haar medewerkers de wet- en regelgeving handhaven.

Horizontaal toezicht

In 2009 zijn de Belastingdienst en ESJ een samenwerkingsovereenkomst aangegaan waarmee het zogeheten horizontale toezicht van kracht is geworden. Dit biedt de mogelijkheid om een duidelijker fiscaal beeld van een onderneming te verkrijgen.

Gedragscode

De gedragscode is mede opgesteld om onze opdrachtgevers op de hoogte te brengen van onze normen en waarden. Onze diensten en werkzaamheden moeten altijd worden gekenmerkt door betrouwbaarheid en betrokkenheid.